- Lannister
- Stark
- Nocna Straż
- Greyjoy
- Baratheon
- Targaryen
- Neutralni
- Wolni Ludzie
- Martell
- Bolton
Wybierz swoją frakcję
- Black Seas
- Sláine
- Battlefield & Basings
- Judge Dredd
- Hail Caesar
- Achtung Panzer!
Wybierz kategorię
- AlianciFrakcje
- OŚ
- ZSS
- Cthulhu
- Artykuły i aktualności
- Modelarstwo
- Modele do złożenia
- Efekty/Techniczne
- Farby
- Kalkomanie
- Magnesy
- Zestawy Farb
- Podstawki
- Battlefield & Basings
- Narzędzia
- Pozostałe
- Akcesoria i Gadżety
- Kostki
- Miarki
- Naszywki
- Plakaty
- Protektory
- Rzutnie
- Znaczniki
- Pozostałe
- Tereny i Maty do Gier
- Elementy Terenu
- Maty
- TinkerTurf
- Dungeons & Lasers
- Pozostałe
- Transport Figurek
- Pudełka Magnetyczne
- Pudełka na Figurki
- Gąbki
- Safe & Sound
MECHY ŚREDNIE
Alianckie M2, niemieckie PzKL II, sowieckie KV-47 – prawdziwe “konie pociągowe” armii wszystkich trzech bloków. Najliczniejsze i najbardziej uniwersalne konstrukcje, produkowane w dziesiątkach wariantów i tysiącach egzemplarzy. Cywile, którzy chwalą się, że widzieli mecha na własne oczy najczęściej mieli do czynienia właśnie z maszynami takiej klasy. Choć dziś konstrukcje te uważane są za nieco przestarzałe, w niektórych aspektach wciąż górują nad nowszymi projektami.
Zalety: Uniwersalność. Niezależnie, czy mówimy o rodzinie M2, PzKL II czy KV-47, wszystkie te platformy występują w tak wielu wariantach, że trudno byłoby wskazać jakieś zadanie na polu bitwy, któremu nie byłyby w stanie sprostać. Niszczenie celów opancerzonych i umocnień, zwalczanie piechoty, walka na bliski dystans – wybierz odpowiedniego mecha średniego i ruszaj do ataku.
Wady: Przestarzałość. Mechy średnie były pierwszymi maszynami kroczącymi, jakich użyto w tej wojnie i dziś, w 1947 roku przestają dotrzymywać kroku nowszym konstrukcjom. Dziś trudno byłoby wskazać jakieś zadanie na polu bitwy, do wykonania którego nie można by zaangażować jakieś lepszej, nowszej konstrukcji.
Najlepszy wybór:Alianci – M3D Cobra. Dość kontrowersyjna propozycja, ale jeśli pilot będzie miał odrobinę szczęścia, zamontowane na wieżyczce (a więc mogące strzelać we wszystkich kierunkach) 180-watowe działo fazowe będzie siało śmierć i zniszczenie w szeregach wroga. Standardowe wyposażenie mechów z rodziny M2 i M3 – dwa karabiny maszynowe o kalibrze .30 i .50 pozwolą skutecznie opędzić się od natrętnej piechoty wroga. Występuje również w wersji amfibijnej (Cobra AMP).
Oś – PanzerKampfLaufer II-B Ludwig. Ikona armii osi, wciąż potrafiąca mocno nastraszyć jednostki pancerne przeciwnika za pomocą dwóch strzelających jednocześnie w ten sam punkt dział FPKZW 8,8 cm.
ZSS – KV-47F AERO Nastasia, przenoszony przez helikoptery średni mech przeciwpiechotny. Bezradny wobec ciężko opancerzonych celów, bezlitosny wobec wrogiej piechoty i lotnictwa. Dwa poczwórnie sprzężone wkm-y DSHK 12,7 mm to prawdziwa “maszynka do mielenia mięsa”, które przeciwnik nieopatrznie pozostawił w zasięgu Nastasii.
Najczęściej kupowane
0.70złMagnes 6x2
185.00złBohaterowie Neutralni II [ENG/PL]
149.99złZestaw Terenów Gumowych 2D - A Song Of Ice & Fire
185.00złRycerze ze Starfall
35.00złJohanna
185.00złPikinierzy z Wysogrodu
185.00złBohaterowie Neutralni III
175.00złGwardia Książęca Słonecznej Włóczni
22.99złPianka na modele piechoty (Song)
175.00złSzermierze Złotej Kompanii
175.00złWydmowe Żmije
185.00złLekka Jazda ze Starfall
- Pudełka na Figurki
- Maty
- Miarki
- Efekty/Techniczne
- Modele do złożenia
- OŚ
- Stark
- Lannister