Koszyk
0

Brak produktów w koszyku.

Ciężkie działa

Byliśmy świadkami starcia sił dobra i zła. Widzieliśmy, jak powstaje Evil Horde, która wkrótce wzbogaci się o nowe postacie. Jednak nadchodzi coś jeszcze, coś wyposażonego w niszczycielską wyrzutnię rakiet i ciężkie lasery. Pojawił się Battle Ram!

Pojazdy Pancerne na Polu Bitwy

Przygotujcie się na nadchodzącą falę rozszerzeń do gry Masters of the Universe: Battleground! W tej ekscytującej serii dodamy dwie nowe postaci do Evil Horde oraz zupełnie nową frakcję znaną jako Fighting Foe Men. Moment, co?! Nowa frakcja? Czy nie planowaliście wprowadzić pojazdu do już istniejącej grupy? Pozwólcie, że wyjaśnię.

Fighting Foe Men

Dawg-O-Tor w Battle Ram to członek Fighting Foe Men, jednak ta frakcja podlega nieco innym zasadom niż pozostałe. Teoretycznie Fighting Foe Men, można grać samodzielnie (choć obecnie dysponują tylko jednym bohaterem), ale postacie z tej grupy mogą zostać zintegrowane z dowolną inną frakcją! Oznacza to, że możesz użyć potężnego Battle Rama w każdym oddziale, czy to w Masters of The Universe, Evil Warriors czy Evil Horde. Sytuacja, w której wszyscy wygrywają!

Broń Ciężka

Battle Ram nie używa standardowego wyposażenia. Byłoby to dość komiczne, gdyby tak potężna maszyna wojenna strzelała do wrogów z małego pistoletu. Dlatego też Battle Ram, razem z innymi nadchodzącymi pojazdami, wprowadza nowy rodzaj wyposażenia znany jako Ciężka Broń, oraz nową kategorię przedmiotów zwanych Modułami. Te specjalistyczne ulepszenia zapewnią, że Battle Ram oraz inne pojazdy będą wyposażone w odpowiednie narzędzia do dominacji na polu bitwy.

Dawg-O-Tor w Battle Ramie

Battle Ram to pierwszy pojazd, który dołącza do Masters of the Universe: Battleground. Pojazdy działają podobnie jak inne masywne modele, ale ich wytrzymałe opancerzenie nadaje im niezwykłą odporność zarówno na ataki wręcz, jak i dystansowe. Dodatkowo Battle Ram prezentuje unikalną umiejętność, która pozwala mu oznaczyć miejsce na polu bitwy, aby zadawać niszczycielskie obrażenia każdemu przeciwnikowi, próbującemu się zbliżyć. Dzięki swojej ikonicznej broń, może również celować w puste heksy, atakując wszystkich pobliskich wrogów, jednocześnie niszcząc fragment terenu. Przyjmij moc Battle Rama i zaprowadź nową erę niepowstrzymanej siły na polu bitwy.

Przydatne Karty:

Battle Ram w Akcji

Dwa żetony celów i tylko jeden strażnik w postaci Battle Rama, czy istnieje nadzieja, że wróg ich nie przejmie? Owszem, istnieje!

Trzeba podjąć zdecydowane kroki. Dawg-O-Tor umieszcza znacznik przy jednym z kluczowych punktów, zastawiając pułapkę na tych, którzy odważą się go zdobyć. Jednak plan Dawg-O-Tora jeszcze się nie kończy. Najemnik kieruje atak w stronę niezajętego heksa, niszcząc ścianę blokującą drogę do drugiego punktu.

Battle Ram rusza naprzód, uruchamiając wartę Man-At-Armsa, ale mizerna broń tego wojownika nie stanowi  zagrożenia dla potężnego Battle Rama. Członek Masters of The Universe nie będzie w stanie zdobyć żetonu celu.

Leech

Przygotujcie się na przybycie Leecha, który niesie ze sobą unikalną zdobycz – zbroję zapewniającą mu dodatkowy punkt wytrzymałości i umysłu za każde dwa punkty many. Jednak to nie wszystko; Leech ma zdolność do wysysania many od swoich przeciwników. Za każdym razem, gdy przeciwnik zużywa lub traci manę, Leech absorbuje jeden punkt dla siebie. Ta cecha nie tylko wydaje się atrakcyjna na papierze, ale okazuje się jeszcze potężniejsza w praktyce! Wrogowie nie będą chętni do przerzucania kości ataku, wiedząc, ze w ten sposób mogą dostarczyć swojemu celowi dodatkowych kości obrony. Czy wspomniałem, że Leech doskonale radzi sobie ze wspinaczką po ścianach?

Przydatne Karty:

Leech w Akcji

Leech pilnuje żetonu celu.

He-Man posuwa się do przodu, aktywując wartę Leecha. Leech wykorzystuje okazję i spożywa „Magiczny Eliksir”, który zapewnia mu dwa punkty many. Zasilany nowo zdobytą energią, członek Evil Horde używa Sieci, aby wyssać jeszcze więcej manę ze swojego przeciwnika.

He-Man rusza do ataku! Wykorzystując swoją manę, otrzymuje dodatkową kość do ataku. Jednak niezadowolony z uzyskanej liczby sukcesów, decyduje się przerzucić dwie kostki. Najsilniejszy człowiek we wszechświecie dąży do pokonania swojego przeciwnika, ale Leech zdołał zgromadzić tyle many, że bez trudu przetrwa ten atak.

Scorpia

Przygotuj się na oczarowanie przez Scorpię, kolejną fascynującą postać w szeregach Evil Horde. Scorpia posiada wiele synergii z Żołnierzami i Upiorami Hordy. Dzięki niezwykłej zwinności, może szybko manewrować w ich kierunku, wykorzystując ich jako żywe tarcze – na podobnej zasadzie, jak efekt oferowany przez Strażników Pałacowych. Ponadto, ikoniczna broń Scorpii umożliwia jej pomocnikom wykonywanie przerwań przeciwko celom jej ataków. Gdy Scorpia jest otoczona sojusznikami, ujawnia swoją prawdziwą siłę. Jednakże, gdy zostaje sama, powinna czym prędzej poszukać bezpiecznego schronienia.

Przydatne Karty:

Scorpia w Akcji

Scorpia kieruje spojrzenie na Orko. Podczas swojej aktywacji, będzie miała tylko dwa punkty akcji, ale to żaden problem.

Żołnierz Hordy wykonuje swoją aktywację i przemieszcza się bliżej celu.

Teraz nadszedł czas Scorpii! Wojowniczka wykonuje darmową akcję ruchu, przemieszczając się w stronę Żołnierza Hordy.

Scorpia wykorzystuje swój pierwszy punkt akcji, aby podbiec do Orko, a drugi punkt, aby go zaatakować. Dodatkowo, po wykonaniu ataku Scorpia zużywa punkt many, aby pozostawiony w tyle Żołnierz Hordy mógł strzelić do Orko. Szanse malutkiego czarodzieja nie wyglądają dobrze.

Zniszczenie, Eksplozje i Skorpiony

Zgodnie z tradycją przypominamy, że najnowsze rozszerzenia będą dostępne w naszym sklepie internetowym lub w lokalnych sklepu z grami. Jeśli macie jakiekolwiek pytania lub potrzebujecie pomocy, nasi projektanci są dostępni na BoardGameGeek oraz na naszej grupie na Facebooku. Jesteśmy tutaj, aby wspierać Was na każdym kroku i zapewnić wam, jak najwięcej przyjemnych i bezproblemowych rozgrywek.

X