

- LannisterStarkNocna StrażGreyjoyBaratheonTargaryenNeutralniWolni LudzieMartellBolton
Wybierz swoją frakcję
- Black SeasSláineBattlefield & BasingsJudge DreddHail Caesar
Wybierz kategorię
- AlianciFrakcjeOŚZSSCthulhu
- Artykuły i aktualności
- Modelarstwo
- Modele do złożeniaEfekty/TechniczneFarbyKalkomanieMagnesyZestawy FarbPodstawkiBattlefield & BasingsNarzędziaPozostałe
- Akcesoria i Gadżety
- KostkiMiarkiNaszywkiPlakatyProtektoryRzutnieZnacznikiPozostałe
- Tereny i Maty do Gier
- Elementy TerenuMatyTinkerTurfDungeons & LasersPozostałe
- Transport Figurek
- Pudełka MagnetycznePudełka na FigurkiGąbkiSafe & Sound
Endless Reinforcements – MOTU: B Wave 5
Żołnierze dla Każdego!
Trudno uwierzyć, że Masters of the Universe: Battleground zbliża się już do swojej pierwszej rocznicy! Czas szybko leci przy dobrej zabawie. Od samego początku śledzimy opinie graczy i doszły nas słuchy, że duża część społeczności chce, aby ich bohaterom towarzyszyli tańsi żołnierze. Wraz z Wave 4 wprowadziliśmy taką opcję dla nowej frakcji, co spotkało się z pozytywnym odzewem. Teraz z radością ogłaszamy, że podobną możliwość otrzymają zarówno Evil Warriors, jak i Masters of the Universe! W tym poście przeanalizujemy wpływ tych postaci na grę.
Za Hordę?
Chociaż dodajemy podstawowych żołnierzy także do innych frakcji, nie oznacza to, że zmieniamy ich w repliki Evil Horde. Żołnierze Evil Horde są niezbędni dla efektywnego działania tej frakcji. Ich odpowiednicy z Masters of the Universe i Evil Warriors pełnią odrębną, wspomagającą rolę. Mimo że Pałacowi Strażnicy i latające Roboty stanowią przydatny dodatek do arsenału, to sami świata nie podbiją.
Strażnicy Pałacowi, Obrońcy pokoju
Już wkrótce Pałacowi Strażnicy zasilą oddziały Masters of the Universe! Z tymi dzielnymi obrońcami przy boku, reszta drużyny nie da się tak szybko wyeliminować z gry. Od teraz każdy atak skierowany w sojusznika na sąsiednim heksie może zostać przekierowany na Pałacowego Strażnika, umożliwiając im utrzymać się dłużej na polu bitwy. Chociaż ci obrońcy pokoju nie są najmocniejszymi wojownikami, to potrafią się bronić i stanowią skuteczną przeszkodę dla potencjalnych agresorów.
Przydatne karty:
Pałacowi strażnicy w akcji
Orko znalazł się w niebezpieczeństwie! Tarp Jaw zaskoczył go i przygotowuje się do miażdżącego ataku. Sytuacja wydaje się beznadziejna dla małego Trollanina, ale może wciąż istnieje dla niego nadzieja?
Pałacowy Strażnik przybył z pomocą! Jeden z dzielnych obrońców przemieszcza się na hex sąsiadujący z Orko, zmuszając Tarp Jawa do skierowania uwagi na niego.
Tarp Jaw wystrzelił salwę laserową w kierunku Pałacowego Strażnika, ale bezskutecznie. Orko wzmocnił obronę gwardzisty, sprawiając że ataki stały się niemal całkowicie nieskuteczne. Tarp Jaw zaczyna żałować swoich decyzji.
Fisto, Heroiczny wojownik
Oprócz Pałacowych Strażników, szeregi Masters of the Universe wzmocni także Fisto – wytrzymały wojownik z unikalną metalową pięścią, której ataki wykonane po akcji ruchu, są tańsze o 1 punkt akcji, aż do minimum 0! Dodatkowo popchnięcie wykonana tą bronią mogą aktywować warty, a wszystkie ataki wręcz wykonane przez Fisto po akcji ruchu otrzymują dwie dodatkowe kości, co czyni tę kombinację niezwykle niszczycielską. Jedynym sposobem na zatrzymanie Fisto jest szybkie podjęcie inicjatywy i związanie go w walce zanim zdąży się ruszyć.
Przydatne karty:
Fisto w akcji
Man-At-Arms i Stratos są na warcie, aby przechwycić nadchodzącego Skeletora. Jednak Mistrz Zła jest zbyt przebiegły, aby wpaść w ich pułapkę, zostaje w swoim bezpiecznej kryjówce i kpi ze swoich przeciwników. Skeletor nie wie, że czeka go niespodzianka.
Fisto pędzi do przodu, jego potężna pięść uderza Skeletora, wypychając go z kryjówki. To popchnięcie aktywuje wartę sprzymierzeńców Fista!
Stratos i Man-at-Arms otwierają ogień, atakując Skeletora z bezlitosną kanonadą, której szybko nie zapomni.
Latające Roboty są zawsze w pobliżu!
Podobnie jak Masters of the Universe, Evil Warriors również mają swoich podwładnych znanych jako Latające Roboty. Choć na pierwszy rzut oka te roboty nie wyglądają szczególnie imponująco ze względu na swoją kruchość i niemożność używania broni, ale posiadają pewną unikalną zaletę – niesamowitą prędkość. Ich standardowe akcje ruchu korzystają z zasad skakania, pozwalając bez wysiłku pokonywać wszelkie przeszkody i błyskawicznie docierać do zamierzonego celu. Bez względu na to, czy chodzi o zdobywanie celów czy wiązanie walką wrogich postaci dystansowych, Latające Roboty są uporczywymi wrogami, których nie sposób zignorować.
Przydatne karty:
Hover Robots w akcji
Orko obserwuje znacznik celu. Młody mag jest gotowy użyć swoich mocy, aby teleportować wszystkich wrogów, którzy będą próbować go zdobyć. Jednak wkrótce pojawi się pewien nieoczekiwany problem.
Latający Robot przeskakuje ponad pobliskim murem i zmierza w kierunku Orko. Chociaż ataki robota nie są szczególnie potężne, pozostawanie go blisko Orko uniemożliwia mu korzystanie z magii. Aby jeszcze utrudnić sytuację, Latający Robot wchodzi w tryb warty.
Orko próbuje się wycofać, ale zostaje trafiony atakiem okazyjnym, co skutkuje raną. Pomimo tych niedogodności wciąż powinien być w stanie chronić punkt, prawda? Nie do końca.
Latający Robot uruchamia wartę i bezlitośnie ściga swój cel. Orko zostaje ponownie związany w walce. Ten zaciekły pościg umożliwi innym członkom Evil Warriors bezpiecznie zdobyć znacznik celu.
Webstor, Zły Mistrz Ucieczki
Webstor to kolejne istotne wsparcie dla szeregów Evil Warriors. Natychmiast po otrzymaniu obrażeń ten złoczyńca może skoczyć aż o cztery pola! Ta wyjątkowa zwinność czyni go szczególnie trudnym do wyeliminowania, ale to nie jedyna jego zaleta. Dzięki unikalnemu wzmocnieniu, Webstor może stać się nie do trafienia z odległości większej niż sześć cali, a wszystkie jego ataki z flanki zyskują dodatkowe kostki. Czających w cieniu Webstor cierpliwie czeka na błędy przeciwników, a gdy wykryje odpowiedni moment, atakuje, powalając wrogów druzgocącym atakiem.
Przydatne karty:
Webstor w akcji
He-Man staje do walki z Webstorem, unosi swój legendarny Miecz Mocy, przygotowując się do decydującego ciosu. Żadna z postaci walczących na dystans nie chciałaby znaleźć się w podobnej sytuacji, ale Webstora nie tak łatwo przygwoździć.
Po odniesieniu obrażeń, Webstor aktywuje swoją specjalną zdolność, umożliwiającą mu wykonanie niemożliwego do przerwania ruchu i ustawia się za He-Manem. Przyszedł czas na odwet!
Dzięki unikalnej zdolności Blastera Mocy, pozwalającej na wykonanie darmowej akcji ruchu po ataku, Webstor przenosi się w pobliże znacznika celu. Walka jest daleka od zakończenia, ale He-Man właśnie zdał sobie sprawę, że nie osiągnie zwycięstwa tak szybko jak się spodziewał.
Najczęściej kupowane
0.70zł
Magnes 6x2
185.00zł
Bohaterowie Neutralni II
149.99zł
Zestaw Terenów Gumowych 2D - A Song Of Ice & Fire
185.00zł
Rycerze ze Starfall
35.00zł
Johanna
157.50zł
Pikinierzy z Wysogrodu
175.00zł
Gwardia Książęca Słonecznej Włóczni
185.00zł
Lekka Jazda ze Starfall
185.00zł
Bohaterowie Targaryenów III
175.00zł
Wydmowe Żmije
175.00zł
Szermierze Złotej Kompanii
185.00zł
IJN Cadets Support Weapons